петак, 8. октобар 2010.

Карада


Latinica

(све у овом чланку је лично мишљење и постоји, можда и велика, могућност да у свему гријешим)

Немам ништа против педера који не мераче моју гузицу. Свако је власник свога тијела, и његово је основно право да у то тијело може да стави што му је курцу ћеф: дуван, алкохол, дрогу, курац, боцу, љекове... Није ми мило да видим два мушкарца како се држе за руку, али ми није мило ни да видим болесно дебеле људе, па исто не тражим да им се забрани да једу. Није ми, исто тако, драго ни да размишљам о дигнутим курчевима ђедова од по сто година, а вијагра не само да се продаје, већ и рекламира на сваком ћошку. Док год је задовољство обострано, срећно прчење!

Да ли би ми сметало да се педери вјенчавају? У мојој цркви- да. Црква упућује не само на границе дозвољеног понашања, већ и на смјернице ка вриједностима које њени поклоници сматрају пожељнима. У општини- како год им је воља. На крају крајева, није велика филозофија пред адвокатом саставити уговор који било којем пару јединки намеће исте обавезе и права (осим једног) као и брак. Тако да дође на исто.



Али шта је са тим једним правом, педерчино шећерашка“, питате се, „правом да се усвајају дјеца". За дијете није нормално окружење да расте са двојицом тата или са двије маме“? Имате право. За дијете, такође, није нормално да расте у дому за незбринуте, без тате и маме, злостављано од стране оних које треба да гледа као браћу и сестре. Мање је познато да огромна већина те дјеце у домовима (преко 90% њих) уопште не могу бити усвојена, зато што себични родитељи нису потписали документ за њихов отпуст (нису их се одрекли, како се то у народу каже). Тој дјеци је боље да спавају у кревету између двије маме него да чаме у дому, надајући се да ће мама или тата икад доћи да их виде. И право је родитеља које дијете води у дом да одлучи да ли ће његово дијете моћи да усвоје педери или неће, чак и више него што је право родитеља да одлучи да ли ће његово дијете уопште моћи да буде усвојено.

Дакле, подржаваш геј параду?

Апсолутно не!

Постоји велика разлика између педера и људи који траже одржавање геј параде. Кад је Црна Гора у питању, организаторе геј параде можемо упоредити са, рецимо, Момом Вуксановићем. Момо Вуксановић је, да појаснимо, скупио неколико стотина људи да га прогласе лидером Срба у Црној Гори, како би узео паре из пореске касе и направио параду Срба. На страну то што је на изборима добио мање од један посто гласова (у никад бљутавијој конкуренцији за тзв. „српске гласове“), он тврди да је свака ријеч против његове организације уствари и ријеч против народа који самопрозвано представља.




Мора се направити разлика између човјека чија је особина то што је Њемац, и човјека чија је ГЛАВНА особина то што је Њемац, исто као што се мора направити разлика између човјека чија је особина то што је педер, и онога чија је главна или једина особина то што је педер.

Ако петорицу људи идентификујете по томе што је један кошаркаш, други инжењер, трећи аутомеханичар, четврти Црногорац, а пети педер, како се то ова посљедња двојица издвајају из групе? Тако што ни једно дијете на питање „шта ћеш бити кад порастеш“ неће одговорити са „Србин“ или „педер“. Људи који су ниже вриједности и који немају ни једну грану у којој ће се индивидуално доказати, покушавају да сопствену вриједност увећају идентификујући се са групом, и рачунајући на неку неотуђиву наслијеђену вриједност. Хиљаду пута ћете чути „ми Црногорци“, а ни једном „ми пилоти“ .

Али, и ти људи, колико год их било, имају нека своја права, зар не? И та права им омогућавају да одрже параду!

Том логиком, "држава" би требало да организује турнире у Каунтер-Страјку. Актери геј-параде имају толико мали удио у пореском систему да трошкове обезбјеђења параде, затварања улица и медијску пажњу на медијима који се финансирају или субвенционишу из пореза никад неће покрити у било каквој квазиравноправној расподјели новца (једина стварно равноправна расподјела новца било би одсуство пореза). То значи да ја и Ви плаћамо журку мушкараца који се идентификују по чињеници да се јебу у гузицу и жена које за своју главну вјештину наводе „маказице“.




Немам ништа против да ти људи изнајме приватно имање или приватни пут, приватно обезбјеђење, и у таквој комбинацији своју сексуалну припадност као главну карактерну особину славе сваки дан, али имам против тога да курчеве подмазују мојим знојем.

Организатори геј параде имају и једну класично балканску особину – њима уопште није важно да раде то што раде, колико то да раде оно што оним другима смета. Погледајте само слогане („Хрватска то може прогутати“) или иконографију којом се служе на овим окупљањима и покушајима окупљања и биће вам јасно да се ту не ради ни о каквом европском менталитету, већ о увођењу јебања у гузицу као обичаја у најгаднију и најзаосталију балканштину.

Следећи пут кад присуствујете сцени идентификације трећег лица ријечима „он(а) је геј“, слободно довикните „а ја (се) јебем у пичку“, тек да саговорнику затворите идентификациони и вредносни склоп.

3 коментара:

  1. Одличан текст! Браво! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман4. јул 2012. 09:36

    slucajno sam naisla na tvoj blog...nisam shvatila najbolje zasto ne podrzavas gay paradu? i koja je tacno razlika izmedju biti 'gay' i 'biti za paradu' po tebi ? ne mislis li da je to slicno tome kao kad podrzavas stav neke partije ali ne ides na glasanje? prosto je razlika u tome da li si 'activist' i da li se boris za svoja manjinska prava ili ne... pored toga sto se boris za svoja manjinska prava , i dalje mozes biti muzicar, automehanicar ili pilot. sto ce reci, da se ostvarujes se kao individualac.

    uopste se ne radi o identifikovanju po sexualnom afinitetu (ili kako si to rekao, 'identifikacija po tome ko se jebe u guzicu') -- to ti je vrlo uprostena teza. pokret treba shvatiti kao i svaku drugu borbu za manjinska prava - politicki(do 90-tih je homosexualizam bio kriminalizovan kod nas).
    Vidi film 'Milk', na primjer, http://www.imdb.com/title/tt1013753/

    po tebi bi svaka borba za manjinska prava zapravo bila 'biti dio mase', kolektivizam itd.


    pozdrav
    r

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Колективизам није "бити дио масе". Колективизам је идеологија расподјеле добара. По демократском основу, наравно, кад два вука и овца гласају шта је за вечеру. Чланак "ми" на овом блогу помало прича о томе.

      Да будем још јаснији - боли ме сваки динар из пореске касе дат за геј параду (а троше се ненормалне паре, чак и кад није одржана). Мањина која треба новац већине да би се борила за своја права (при чему треба упутити на ОГРОМНУ разлику између појма "право" и "слобода") не треба ни да буде препозната као мањина.

      Ако геј параду буду финансирали сами хомосексуалци (приватно имање, обезбјеђење, ПР), нећу једну ријеч рећи против тога. Овако, огромна хетеросексуална већина против своје воље, под пријетњом да ће бити киднаповани и пребијени (то се дешава кад не плаћаш порез), финансира пројекат шачице људи.

      Геј парада је гротескно свођење људског бића на сексуалност. Можеш у животу бити пилот, аутомеханичар или музичар, можеш бити и вишеструки нобеловац - на геј паради ниси ништа друго осим педера. Не зато што те други тако гледају, него зато што си својим присуством другима наметнуо да те тако гледају.

      Избриши