понедељак, 13. јун 2011.

„МИ“?


Latinica

МИ смо прваци Европе у Ватерполу. Неки други МИ смо прваци свијета у тенису. За кога навијаш кад играју први МИ и други МИ? Мислиш ли да су њихови „Ми“ стварно слетјели на мјесец, или да су то лажирали само да они тамо „Ми“ не би то први урадили? Баш бих волио да доведу неког понављача у одјељење, па да МИ будемо најјачи у школи?

Ко смо, који курац, МИ? Зашто је то што смо МИ нешто урадили уопште важно ако у томе ЈА нисам имао никакву улогу?



Али, то је наша нација, спорт је финансиран из нашег пореза...

- Једном сам извјесном познанику позајмио педесет еура да плати кирију, само да бих сазнао да је од тих пара отишао на море. Никад нисам рекао „МИ смо ишли на море“. Ја сам сједио кући и прдњавио по Интернету, а он се купао, пушио траву и трчао за пичкама. Од "наших" пара.

Џабе ти „МИ смо ишли на море“ ако ти муда нису слана.

(Или сам у праву, или МИ - ја и ти - нисмо у праву.)

Нема коментара:

Постави коментар